العودة   الملتقى التربوي > :: ملتقيات عامة :: > الملتقى العام > ×X×يوميـــآت أدهم ونور .. لكل شيء نهـآية وهنـــآ مُر النهــآية×X× حصريـآت أنســآم


إضافة رد
 
أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم 08-27-2011, 07:22 AM  
افتراضي
#31
 
الصورة الرمزية petgirl
petgirl
(+ قلم دائم التألق +)
الانتساب: 7 - 8 - 2009
المشاركات: 841
معدل تقييم المستوى: 9
petgirl has a spectacular aura about
rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
كملي ولك
^^
حلووة القصة مادامك انتي يختي الي نزلتبها
بس بكفي تشويق خلصيني هع
petgirl غير متصل   رد مع اقتباس
قديم 08-27-2011, 07:59 AM  
افتراضي
#32
 
الصورة الرمزية إسلام55
إسلام55
(+ قلم دائم التألق +)
الانتساب: 20 - 12 - 2009
الإقامة: غزة ---
المشاركات: 762
معدل تقييم المستوى: 9
إسلام55 has a spectacular aura about
إسلام55 غير متصل   رد مع اقتباس
قديم 08-27-2011, 08:02 AM  
افتراضي
#33
 
الصورة الرمزية ♥Ăŋṩą๓♥
♥Ăŋṩą๓♥
(+ قلم لامع +)
الانتساب: 29 - 1 - 2011
الإقامة: فِيْ قَلّبِ مَنّ أُحَبْ..~
العمر: 20
المشاركات: 1,175
معدل تقييم المستوى: 8
♥Ăŋṩą๓♥ has a spectacular aura about
شكرآ عالمرور
حاضــــــــــر يما
♥Ăŋṩą๓♥ غير متصل   رد مع اقتباس
قديم 08-27-2011, 08:03 AM  
افتراضي
#34
 
الصورة الرمزية ♥Ăŋṩą๓♥
♥Ăŋṩą๓♥
(+ قلم لامع +)
الانتساب: 29 - 1 - 2011
الإقامة: فِيْ قَلّبِ مَنّ أُحَبْ..~
العمر: 20
المشاركات: 1,175
معدل تقييم المستوى: 8
♥Ăŋṩą๓♥ has a spectacular aura about
الحلقة 15
دخلت نور وبتقرب خطوه خطوه من الكمبيوتر والاغنيه شغاله.......

حد جه من وراها وقالها : انا بحب الاغنيه دي اوي تقريبا مش بسمع غيرها

لفت نور واتخضت اوي : هااااااااااا ( بلعت ريقها ) مش قادره تنطق

المهندس : اسف خضيتك ...... اتفضلي اقعدي

نور متسمره في مكانها واغمي عليها ف لحظتها ..........

المهندس جري : يا سمررررررر يا سمرررررررر هاتي اي حاجه نفوء بيها الانسه

المهم قعدو يفوقو فيها ولما فاقت...فاقت عل دخلة جاسي............

جاسي ....... اة جاسي مهو ده طلع ادهم............

جاسي مثلت انها صاحبتها وخدتها بالحضن وقالتلو : ادهم دي نور صحبني عن اذنك هخدها ثواني

جاسي خدت نور وركبو العربيه ونور في حالة زهوووووووووول

جاسي ( بتمثل اووووووي عليها ) عل فكره متظلمهوش ده ادهم فعلا

نور بصتلها وبعيط اوي : ازاي .. ازاي ده ادهم ده... ده مش فاكرني ولا عارفني

جاسي : ده طبيعي لانه عمل حادثه وفقد الذاكره...... نقعد في حته وهحكيلك

وراحو مكان وقعدو........ ....................

جاسي : وكلمونا وقالونا تعالو الحقو ادهم روحنا الممرضه قالتلنا عن طريق الغلط ان ادهم في المشرحه واتاريه واحد تاني لكن ادهم كان في العنايه المركزه والدتكور قالنا ده فاقد الزاكره تماماااااااااا وميعرفش اسمو بس احنا كنا حواليا بنفكرو بينا بالمعاشره.........

مكنش ينفع اقولو عليكي الا لما يشوفك مينفعش اقولو ليك حبيبه وهوا ميعرفهاش اصلا

نور : ياااااااااااااااا كل ده ادهم فعلا معرفنيش

جاسي ( وبلوئم بنات) : مبروووووك اتخطبتي لمين هااااا لكريم صح..... هههههههههه الف مبرو كنت متوقعه ده كان باين عليه ربنا يهنيكم

وانا وادهم كمان اتخطبنا من سنه والجواز قريب اووووي

------------------------------------------------------------------------------------------------------

نور في حالة زهول خدتها مشي لحــــــــــــد القريه وهي مصدومه من اللي حصل اول ما دخلت الشاليه جريت عل هاله وحكتلها كل اللي حصل

هاله : اما حكايه ليها العجب....... بس احنا ملناش دعوه بيه نووووور انتي مخطوبه

نور : ماما ادهم... ادهم مش عارفني

هاله : وبعدين يا نور وبعدين!!!

نور دخلت قوضتها كريم اتصل ملياااااااار مره وهي مش بترد اتصل عل البيت هاله كلمتو وقالتلو تعالي حالا

كريم جه زي الرهوان وهاله حكت كل اللي حصل مصدقش نفسو وقالها

كريم : سبيها تنام دلؤتي وقوللها كريم بيحبك واي قرار هوا معاكي فيه

خرج كريم والدنيا اسودت في عينو وبقت فحــــــــمه ياااااااا عل الدنيا تدي للواحد حلمو وتخدو في لحظه

.................................................. ............................

صحت نور تاني يوم مشرقه زي الشمس ولا اكن فيها حاجه اتصلت بكريم...........

نور : الووووووو معلش يا كيمو انا اسفه اوووي عل اني مردتش امبارح بقولك ايه تعالي افطر معايا انت وحشني

كريم مش مصدق ودانه خااااااالص : نور انتي في وعيك انا عرفت كل حاجه

نور : كرييييم يلا متتاخرش لو اتاخرت هموت نفسي هههههههههههههه باااااااااي

وراح كريم عل بيت نور وفعلا بتضحك وبتهزر ولااااااااااااااا اكن

ونزلت معاه وكان الحوار كالاتي:

نور : كريم اسمعني ده مش ادهم ولو هوا خلاص القدر خلاه ميكونش من نصيبي ( بتكدب عل نفسها ) انا معاك صدقني وهكمل المشروع مع شكرته لحد ما نخلص خليك واثق فيا

كريم : واثق صديقين واثق...... ربنا يقدم اللي فيه الخير

وصل كريم نور للشركه ودخلتها سمر لأدهم.........

نور : السلام عليكم بعتزر عن اللي حصل امبارح كان ضغط الشغل

ادهم : لا ابدا خيررر المهم انتي كويسه

نور : اة الحمد لله نتكلم في الشغل

وقعدت نور تتكلم معاه وتحاول تنسي ان ده ادهم حببها ايام المدرسه والضحك والهزار وكلمة بحبك ووحشتيني منه.......

وفجاه وبدون مقدمات..........


♥Ăŋṩą๓♥ غير متصل   رد مع اقتباس
قديم 08-27-2011, 04:23 PM  
افتراضي
#35
 
الصورة الرمزية غنى الروح2
غنى الروح2
(+ قلم دائم التألق +)
الانتساب: 28 - 7 - 2011
الإقامة: مخيم البريج
العمر: 21
المشاركات: 497
معدل تقييم المستوى: 7
غنى الروح2 has a spectacular aura about
شو اللي صار بسرعة قوللي رجاء
لأنو القصة كثييييييييير عجبتني
غنى الروح2 غير متصل   رد مع اقتباس
قديم 08-27-2011, 05:57 PM  
افتراضي
#36
 
الصورة الرمزية ♥Maryam♥
♥Maryam♥
(+ قلم دائم التألق +)
الانتساب: 4 - 3 - 2010
الإقامة: فلسطين...الضفة...خليل الرحمن
العمر: 24
المشاركات: 673
معدل تقييم المستوى: 8
♥Maryam♥ has a spectacular aura about
مممممممممم
رووووعة انسام

كملي
♥Maryam♥ غير متصل   رد مع اقتباس
قديم 08-27-2011, 06:11 PM  
افتراضي
#37
 
الصورة الرمزية ♥Ăŋṩą๓♥
♥Ăŋṩą๓♥
(+ قلم لامع +)
الانتساب: 29 - 1 - 2011
الإقامة: فِيْ قَلّبِ مَنّ أُحَبْ..~
العمر: 20
المشاركات: 1,175
معدل تقييم المستوى: 8
♥Ăŋṩą๓♥ has a spectacular aura about
يسلمو عالمرور ومنيح انو صار شوية حركة
ان شاء الله
بس تاني شوي لحتي انزلهـآ
♥Ăŋṩą๓♥ غير متصل   رد مع اقتباس
قديم 08-27-2011, 06:14 PM  
افتراضي
#38
 
الصورة الرمزية ♥Ăŋṩą๓♥
♥Ăŋṩą๓♥
(+ قلم لامع +)
الانتساب: 29 - 1 - 2011
الإقامة: فِيْ قَلّبِ مَنّ أُحَبْ..~
العمر: 20
المشاركات: 1,175
معدل تقييم المستوى: 8
♥Ăŋṩą๓♥ has a spectacular aura about
وفجأه وبدون مقدمات نور انهارت في العيط ومقدرتش تمسك نفسها........

ادهم : انسه نور ... انسه نور انتي كويسه ؟

نور : اه اه كويسه عن اذنك انا لازم امشي دلؤتي ....

ادهم : طب مش هتختاري التصميم...

نور : من فضلك بعدين .. عن اذنك

ادهم : اتفضلي ..........

خرجت نور جري من المكتب عل ممر الشركه عل الشارع وفتحت في العيط ومش قادره تمسك نفسها ازاي ادهم مش فاكرها يعني كلام هاله صح ازاي مش فاكر حبنا وكل كلمه كانت بيني وبينو ازاي نسي الضحك والهزار والخوف والدموع ازاي قد يمنسي كل ده ..........

كريم عدي عل نور عشان يخدها شافها قاعده في ارض جنينة الشركه دخل وخدها وهيا انهارت عيط

خدها وركبها العربيه....................

كريم : بــــــــــــــــس متقوليش ولا كلمه انا عايزك تهدي بس وبعدين هنتكلم للصبح

وهدت نور ..........

نور : كريم انـا معنتش هروح الشركه تاني انت روح واختار وظبط كل حاجه انا مش عايزه اشوفو

كريم : نور انتي وعدتيني لو مقدرتيش نكمل هتقولي واضح انك مش قادره تنسي

نور : كريم انا عايزه اكمل معاك والله صدقني ساعدني اني انساه

كريم ( بعصبيه) : لااااا يا نور لاااااااا انا بموت كل ثانيه وكل لحظه لما افكر انك مش بتفكري فيا

حرام عليكي انا بتعذب بتقطع كمان عايزاني اساعدك انك تنسي لاااا يا نور حرام عليكي انا مشاعر وروح انا بنئادم.......

وخرج كريم من العربيه وفضل يصرخ ويعيط ونور فضلت قاعده في العربيه مش بتنطق..

ركب كريم ومكمهاش ولا قالها كلمه...... نور اول مره تشوف كريم كده ومكنتش متوقع انها جرحاه اوي كده

نور وصلت للبيت ووهيا نازله .........

كريم : نور قدامك اسبوع مش هتشوفي فيه وشي خالص ولا حتي هتسمعي صوتي اللي هما مش فارقين عندك وقرري واقسملك اني مش همعل غير اللي يسعدك... والمشروع ده بتاعك من اوله لاخره وانتي حره تروحي متروحيش..........

وطيرااااااااان بالعربيه ومشي كريم وبجد منهار من جواه وحاسس ان حلم الخطوبه والجواز مطولش ...........

طلعت نور ودموعها عل خدها ومش عارفه تعمل ايه... تروح للي بيحبها وعايش بس عشانها

ولا للي مش فاكرها اصلا وشويه وهيتجوز غيرها..........

نور محتاره وحيرتها تعبها ............

طلعت نور ومش بتنطق ب ولا كلمه هاله شافتها وحاسه ان بنتها بتدبل قدامها مش عارفه تعملها اي حاجه.........

>>>>>>>>>>>>>>>>>...

في اليوم التـــــــــــــاني

----------------------------------

صحت نور صلت وفطرت ومتكلمتش مع هاله خالص ونزلت وراحت عل الشركه عشان هيا عايزه تخلص من المشروع ده باي شكل وتواجهه الواقع

.................................................. .................

دخلت نور الشركه ووصلوها لمكتب ادهم......

سمـــر : اتفضلي يا دكتور

نور : شكرا

دخلت نور ملقتش ادهم اللي موجود ده باباه

نور : عمو محمد... عمو محمد

لف محمد ومعرفهاش بس بيشبه عليها

محمد : مين ........ ياااااااااااا نور مش معقول

نور : ازيك يا عمو انت فاكرني

محمد : اكيد يا نور ازيك يا بنتي عامله ايه

نور : كده يا عمو تسافرو ومفيش حتي تلفون بينا وبنكم

محمد : انتي معرفتيش اللي حصل لادهم ولا ايه

نور : عرفت... عرفت يا عمو جاسي قالتلي

محمد : جاسي دي بنت هايله وبتحب ادهم اوي ووقفت جمبو طول الغربه وقريب هيتجوزو

نور : اةةة مانا عرفت... بس... بس ياعمو ادهم مفتكرنيش

محمد : ايـــه... انتي شوفتيه... وانتي اصلا هنا ازاي ؟؟

نور قعدت وحكت ل محمد عل كل اللي حصل.......

محمد : نور يا بنتي انتي بتتكلمي في 7 سنين يعني عمر طويـــــــل اوي انتي بنت كويسه جدا وانا بعزك جدا بس الظروف خلت الدنيا تمشي عكس اللي كنتو بتحلمو بيه لحد اخر وقت ادهم مكنش شايف غيرك .... لو بتحبيه افرحيلو وباركيلو في جوازه وانسي اللي كان بنكم وعيشي انتي كمان حياتك.... ومع ...... خطيبك مبروووك...

نور : عمو انا مش قادره انساه صدقني

محمد : يانور يابنتي....... ولسه مكملش كان ادهم دخل

ادهم : اهلااااااا ازيك يا انسه نور بتتعبي كتير اوي من يوم ما بدانا الشغل مع بعض

ازيك يا كبير منورني ليه خيرررررر

محمد : ههههههههه في حد يقول لباباه كده بدل ما تتبسط

ادهم : واللهي امرك عجيب يا حج انا في بوزك طول النهار والليل لو هموت عليك ما ام وت عليك في البيت قوم من عل الكرسي كده

محمد : ههههههههههههههه مهما كبرت مبتتغيرش

نور : ( وبدون ما تاخد بالها قالت ) صــح صـــح

ادهم : هاااا ايه اللي صح يا انسه نور

نور : هاااا لأ انا.. اقصد صح الواحد مهما بتعدي عليه ظروف بيفضل هوا هوا مش بيتغير

محمد : هنبقي نكمل كلامنا يا دكتور ... اشوفك بليل يا بشمهندس سلاااااااااام

ادهم : اقفل الباب من بره بقي ومتبصش من العين هههههههههههه

محمد : ههههههههههه حاضر حااااااضرر

وخرج محمد ....... وهوا زعلان فعلا عل حال نور وبيقول : فعلا القدر محدش يعلمو غيرك يا الله

--------------------------------------------------------------------

نور : انا عرفت ان حصلك حادثه وانك فقدت الزاكره... ده حقيقي

ادهم : بابا ده مبتتبلش في بؤه فوله ......... اه فعلا من 7 سنين تقريبا

نور : انت اضايقت اني عرفت

ادهم : لااا خالص بس انا اللي بتضايق جدا كل لما افتكر ان ممكن قبل ال7سنين تكون حياتي كانت حلوه فيها صحاب ميتنسوش وعشره مع ناس بحبهم ومش بعيد اكون كنت بحب واحده اوي وسافرت بعدت عنها وتعبت في بعدي تخيلي......

تخيلي لو شافتني بعد كل السنين دي وبعد سنين الحزن اللي جواها في بعدي عنها شافتني واتبدلت دموعها بفرح وفي الاخر ابقي مش فاكرها

نور بدات تدمع : صـــح بس صدمتها هتكون اكبر لما تكون قدامك وانت ولا حاسس بيها ولا فاكرها

ادهم : صــح يااااااااااا احساس وحش اوي انا نفسي امشي في كل شبر في البلد دي
حاسس اني هفتكر حاجه........ هو انا ممكن اطلب منك طلب


انتظروني

♥Ăŋṩą๓♥ غير متصل   رد مع اقتباس
قديم 08-27-2011, 07:21 PM  
افتراضي
#39
 
الصورة الرمزية ♥Maryam♥
♥Maryam♥
(+ قلم دائم التألق +)
الانتساب: 4 - 3 - 2010
الإقامة: فلسطين...الضفة...خليل الرحمن
العمر: 24
المشاركات: 673
معدل تقييم المستوى: 8
♥Maryam♥ has a spectacular aura about
ممممم

كتيير حلو القصة

يلا كملي
♥Maryam♥ غير متصل   رد مع اقتباس
قديم 08-27-2011, 07:27 PM  
افتراضي
#40
 
الصورة الرمزية ♥Ăŋṩą๓♥
♥Ăŋṩą๓♥
(+ قلم لامع +)
الانتساب: 29 - 1 - 2011
الإقامة: فِيْ قَلّبِ مَنّ أُحَبْ..~
العمر: 20
المشاركات: 1,175
معدل تقييم المستوى: 8
♥Ăŋṩą๓♥ has a spectacular aura about
من عيوني
جــآري التزبيطـ^ـــ^
♥Ăŋṩą๓♥ غير متصل   رد مع اقتباس
قديم 08-27-2011, 07:29 PM  
افتراضي
#41
 
الصورة الرمزية ♥Ăŋṩą๓♥
♥Ăŋṩą๓♥
(+ قلم لامع +)
الانتساب: 29 - 1 - 2011
الإقامة: فِيْ قَلّبِ مَنّ أُحَبْ..~
العمر: 20
المشاركات: 1,175
معدل تقييم المستوى: 8
♥Ăŋṩą๓♥ has a spectacular aura about
ادهم : هو انا ممكن اطلب منك طلب

نور : اكيد اتفضل !!

ادهم : وهتنفذيه ليا ؟

نور : اكيد لو اقدر

ادهم : نور مفيش غيرك حاسس انه هيساعدني اني ادور عل الماضي

نور : يعني ايه ؟

ادهم : يعني مفيش غيرك هيخليني الاقي الناس اللي كنت اعرفهم... من الاخر ممكن تساعديني

نور : طب ازاي

ادهم : تعالي وانا اقولك .....

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــ

وخرج ادهم ونور من الشركه ركبو العربيه وبدات نور من الدكتوره نور للمرشده نور

خليته يلف في كل مكان في الاسكندريه.. نور عملت نفسها ان ده مش ادهم وانها تعيش اللحظه دي وبس............. يعني تتبسط وخلاص انها معاه فاكرها مش فاكرها بقي مش مهم

ادهم : يااااااااااااااااااا يوم طويل وجميل اوي

نور : امم انا اتبسطت بجد....

ادهم : وانا بجد اتبسطت اوي اوي يا نور...

نور: طيب انزل هنا انا بقي عن اذنك..

ادهم : اذنك ايه انتي عبيطه..

نور : نعـــم

ادهم : مش عارف ازاي قولتلك كده بس حسيت لحظه اني اعرفك من زمان انا اسف

نور : لا .. لا ولا يهمك بس انا لازم امشي اتاخرت

ادهم : نور انا هوصلك لحد باب بيتك

وقفل السنتر لوك بتاع العربيه وقالها : يلا قولي بيتك فين

نور : ادهم انا هروح لوحدي نزلني

ادهم : طيب .. ايه رايك في المقطوره دي ندخل فيها ..... ولا اقولك احنا نروح المترو اسرع

نور : ههههههههههههههههههه هههههههههههههههههه عاوز تموتني

ادهم : اةةة مانا هموت معاكي وانتي هتاخدي زمبي هه انطقي

ويسرع سرعة العربيه....


نور : ادهم انت هتموتنا هههههههههههههه انت مجنون

ادهم : اةةةةةةةةةةةةةةة قووووووووووووووووووولي

.................................................. ....................

ووصلم لحد باب القريه..............

نور : شكرا يا باشا انزل انا بقي

ادهم : هااااااااا اقعدي في مقطوره ورانا اهي

نور : ههههههههههههههههه عاوز تموتني وخلاص ما خلاص وصلنا

ادهم : افتح البااااااااااب

الحارس فتح الباب وقعد يشبه عليه

الحارس : اتفضل . انا شوفت حضرتك قبل كده

ادهم طلع من جيبه فلوس وادله وقالو : اكيييد بس كنت بتعمل ايه في المانيا يا خلبوص هههههههههههه حاااااااااسب

وجري ادهم بالعربيه وفجاه وقف ...............

نور ملامحها اتغيرت------------

نور : وقفت ليه

ادهم فتح الباب ونزل من العربيه

ادهم : نــــور نـــور انا ..... انا اعرف المكان ده حتي.. حتي لو مشيتي كده عل طول هتلاقي محل الفول والطعميه ..... مش فاكر اسمه بس فاكرو

اه .. اه ولو مشينا كده الملاهي------------- البحر من هنا عل طوووووووول

ولف لنور : نور انا انا اعرف المكان ده انا بدات افتكر

نور بدات تدمع : انا هطلع البيت اخر الطريق ده

ادهم: انا ازاي فاكر المكان ده ازاي

نور : اهو ده بيتي عن اذنك

ادهم : نور انتي ساكنه فيب الدور التالت صح

نور بصتلو وجريت عل فوقف

ادهم واقف ومستغرب اللي بيحصلو ونور مالها بتجري ليه

وفجاه سمع حد بيخبط عل دهره وبيقولو : ممكن نتكلم...............


طبعا عرفتو ده مين ---------------


♥Ăŋṩą๓♥ غير متصل   رد مع اقتباس
قديم 08-27-2011, 07:44 PM  
افتراضي
#42
 
الصورة الرمزية ساندي زهرة فلسطين
ساندي زهرة فلسطين
(+ قلم بدأ بقوة +)
الانتساب: 29 - 7 - 2011
المشاركات: 82
معدل تقييم المستوى: 7
ساندي زهرة فلسطين has a spectacular aura about
يسلمووووو القصة حلوة كثيير ....بوركت..........
ساندي زهرة فلسطين غير متصل   رد مع اقتباس
قديم 08-27-2011, 07:52 PM  
افتراضي
#43
 
الصورة الرمزية ♥Ăŋṩą๓♥
♥Ăŋṩą๓♥
(+ قلم لامع +)
الانتساب: 29 - 1 - 2011
الإقامة: فِيْ قَلّبِ مَنّ أُحَبْ..~
العمر: 20
المشاركات: 1,175
معدل تقييم المستوى: 8
♥Ăŋṩą๓♥ has a spectacular aura about
الله يسلمك
تـآبعنيي حبيبتي
♥Ăŋṩą๓♥ غير متصل   رد مع اقتباس
قديم 08-27-2011, 09:12 PM  
افتراضي
#44
 
الصورة الرمزية petgirl
petgirl
(+ قلم دائم التألق +)
الانتساب: 7 - 8 - 2009
المشاركات: 841
معدل تقييم المستوى: 9
petgirl has a spectacular aura about
كملي ياا انسام
متشووقة كتير لاعرف شو راح يصير
petgirl غير متصل   رد مع اقتباس
قديم 08-28-2011, 12:18 AM  
افتراضي
#45
 
الصورة الرمزية بسمة نجاح
بسمة نجاح
(+ قلم متميز +)
الانتساب: 19 - 6 - 2009
الإقامة: فـــي دنيـــا فانيـــهـ ,, ~ !!
المشاركات: 285
معدل تقييم المستوى: 9
بسمة نجاح has a spectacular aura about
ولك كمـلي يا بنتـي ..

أنا انسجمـت بشكـل رهيـب ..

النهايـة شكلـها حتكون غير متوقعـة

كمــلي يلا
بسمة نجاح غير متصل   رد مع اقتباس
إضافة رد


الذين يشاهدون محتوى الموضوع الآن : 1 ( الأعضاء 0 والزوار 1)

 
أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع

اذكر الله ...


الساعة الآن 03:36 AM بتوقيت القدس